Ви впевнені, що хочете вийти

з Вашого гостьового облікового запису?



  • Вхід та реєстрація
  • Замовлення
  • Бонуси
  • Оплата і доставка
  • Інші питання
  • Я давно з вами співпрацюю, чи мені потрібно реєструватися на платформі?
    Якщо ви купували раніше продукцію компанії, але на платформі ви вперше, вам не потрібно проходити процедуру реєстрації.
    У такому разі необхідно:
    - натиснути на кнопку "Вхід",
    - ввести номер телефону
    - натиснути на кнопку «Надіслати пароль по СМС»
    - ввести пароль, який надійшов у СМС повідомленні на вказаний номер.
  • При реєстрації з'являється повідомлення про те, що такий номер телефону вже зареєстровано, що робити?
    Це означає, що Ви вже купували раніше продукцію компанії, відповідно Ви вже зареєстровані на платформі.
    У такому разі необхідно увійти:
    - натиснути на кнопку "Вхід",
    - ввести номер телефону; натиснути на кнопку «Вислати пароль в СМС»
    - ввести пароль, який надійшов у СМС повідомленні на вказаний номер.
  • Як зрозуміти: я вже зареєстрований(а) чи ні?
    Щоб зрозуміти, чи потрібно Вам реєструватися, натисніть кнопку «Реєстрація» і введіть номер телефону в полі Телефон. Якщо такий номер вже є в базі, система повідомить Вас про це та запропонує увійти до Вашого облікового запису.
  • Фото яких документів слід надати для реєстрації?
    При реєстрації необхідні фотографії документа, що підтверджує Вашу особу (фото паспорта, свідоцтва про народження, закордонного паспорта, водійських прав тощо) та документа, що підтверджує Вашу спеціальність (диплом про вищу або середню освіту, сертифікат про проходження навчання, курсів тощо).
  • Я вже зареєстрований, але не пам'ятаю пароль, що робити?
    У такому разі необхідно: - натиснути на кнопку "Вхід",
    - ввести номер телефону
    - натиснути на кнопку "Вислати пароль по СМС"
    - ввести пароль, який надійшов у СМС повідомленні на вказаний вами номер.
  • Чи можу я внести зміни до адресних даних, які я вказав(ла) під час реєстрації?
    Так, додати або редагувати особисті дані Ви можете в особистому кабінеті в розділі Налаштування.
  • Я не можу увійти до особистого кабінету: неправильний логін або пароль.
    Переконайтеся, що логін (Ваш номер телефону) та пароль вказані правильно. Якщо увійти все одно не виходить, Ви можете спробувати змінити пароль. Або зверніться за допомогою до контакт-центру (номер телефону вказаний у розділі Контакти).

    Для того, щоб змінити пароль потрібно:
    - натиснути на кнопку "Вхід",
    - ввести номер телефону
    - натиснути на кнопку «Надіслати пароль по СМС»
    - ввести пароль, який надійшов у СМС повідомленні на вказаний номер.
  • Я отримав пароль СМС-повідомленням. Як мені змінити пароль на більш зручний?
    Форма зміни пароля знаходиться в особистому кабінеті, в розділі Налаштування.
  • Як оформити замовлення?
    У розділі «Магазин» натисніть кнопку «Купити» або відкрийте сторінку товару і натисніть кнопку «У кошик». Після цього необхідно зайти в кошик, перевірити актуальність даних про одержувача та натиснути кнопку «Замовити». Тепер Ваше замовлення оформлене.
  • Як можна змінити замовлення або анулювати його?
    Кожне замовлення обробляється менеджером, який обов'язково зателефонує Вам для підтвердження замовлення. У розмові з менеджером Ви можете скоригувати або скасувати замовлення. Також Ви можете самостійно зателефонувати за номером телефону, вказаним у розділі Контакти.
  • Чи можна робити замовлення без реєстрації на платформі?
    Ні. Реєстрація є обов'язковою для здійснення замовлення.
  • Як я можу дізнатися інформацію про моє замовлення?
    Інформацію про замовлення Ви можете знайти в особистому кабінеті у розділі Історія. Також Ви можете зателефонувати менеджеру контакт-центру за номером телефону, вказаним у розділі Контакти.
  • Як накопичити бонуси?
    Ваші бонуси = Ваші активності
    1. Коментуйте продукцію, ставте свої оцінки та беріть участь в обговореннях (кожен коментар = 5 балів).
    2. Спробуйте наші нові методики, ділитеся досвідом. Ваш досвід з До та Після = 150 балів
    3. Купуйте продукцію, бонуси нараховуються автоматично. За кожні 100 грн Ви отримуєте 15 балів
  • Де подивитись кількість бонусів на моєму рахунку?
    В особистому кабінеті, розділ Мої бонуси.
  • Як я можу використати накопичені бонуси?
    1. Як на продукцію 5 балів = 1 грн. Максимальна знижка на продукт – 10%
    2. Участь у навчальному заході. В описі заходу наведено кількість необхідних бонусів для участі.
    3. Унікальні пропозиції лише для Вас. Слідкуйте за повідомленнями від Institute Hyalual у Вашому особистому кабінеті, Ви зможете знайти унікальні пропозиції саме для Вас :-)
  • Чи отримаю я бонуси, якщо оформив замовлення по телефону?
    Бонусна система діє лише за умови самостійного оформлення замовлення на платформі через кошик.
  • Яку знижку я можу одержати, розраховуючись бонусами?
    Використовуючи бонуси, Ви можете отримати знижку до 10%.
  • Як можна оплатити замовлення?
    Ви можете оплатити замовлення прямо на сайті за допомогою системи безготівкового розрахунку або готівкою при отриманні замовлення.
  • Скільки коштує доставка?
    Замовлення, оформлені на платформі, ми доставляємо за тарифами компанії-перевізника. При оплаті замовлення післяплатою, відсоток комісії за післяплату сплачує компанія HYALUAL. Клієнт сплачує лише послуги доставки.
  • Яким чином доставляються замовлення?
    Адресна доставка: доставка по Києву здійснюється з 10:00 до 18:00 (Пн-Пт), наступного дня після того, як замовлення було підтверджено менеджером. Доставка по Україні здійснюється кур'єром Нової Пошти. Термін доставки – 1-3 робочі дні. На відділення Нової Пошти: доставка Новою Поштою здійснюється на всі існуючі відділення, як по Україні, так і по Києву. Термін доставки – 1-3 робочі дні. Якщо клієнт не забирає посилку протягом 5 днів, товар буде повернений на склад.
  • Як швидко я отримаю своє замовлення?
    Якщо доставка здійснюється кур'єром по Києву, він буде доставлений наступного дня після того, як замовлення було підтверджено менеджером. В інших випадках термін доставки – 1-3 робочі дні.
  • Чи можна замовити товар із доставкою за кордон?
    Ні, але можна замовити продукцію компанії в інших країнах. Контакти офіційних представництв можна знайти за посиланням: https://hyalual.com/contacts/
  • Я не бачу ціни на товари.
    Це означає, що Ви не увійшли до особистого кабінету, тобто не авторизувалися на сайті. Вам необхідно увійти або зареєструватися. Тільки після цього Вам будуть доступні ціни та продукти для замовлення.
  • Де я можу знайти телефонний номер офіційного представника в моєму регіоні?
    Контакти всіх представників компанії наведені на сторінці «Контакти».
  • Що таке "Список бажань"?
    Це розділ в особистому кабінеті, куди Ви можете додати продукт чи захід, які Вас зацікавили.
  • Як я можу надіслати посилання на товар, захід чи інші матеріали сайту своєму другові?
    Ви можете надіслати посилання на матеріали сайту особистим повідомлення у вайбер або телеграм за допомогою месенджерів іконок. Також Ви можете поділитися посиланням на Вашій сторінці у Facebook.
  • Що таке SUPER SET?
    SUPER SET – це Ваш особистий конструктор акційного пакету. У картці SUPER SET Ви можете вибрати необхідну кількість продукції, залежно від чого буде змінюватися і Ваш відсоток знижки.

Залишились питання? Напишіть ваш номер телефону:
d