Питання/Відповіді

Якщо ви купували раніше продукцію компанії, але на платформі ви вперше, вам не потрібно проходити процедуру реєстрації.
У такому разі необхідно:
- натиснути на кнопку "Вхід",
- ввести номер телефону
- натиснути на кнопку «Надіслати пароль по СМС»
- ввести пароль, який надійшов у СМС повідомленні на вказаний номер.

Це означає, що Ви вже купували раніше продукцію компанії, відповідно Ви вже зареєстровані на платформі.
У такому разі необхідно увійти:
- натиснути на кнопку "Вхід",
- ввести номер телефону; натиснути на кнопку «Вислати пароль в СМС»
- ввести пароль, який надійшов у СМС повідомленні на вказаний номер.

Щоб зрозуміти, чи потрібно Вам реєструватися, натисніть кнопку «Реєстрація» і введіть номер телефону в полі Телефон. Якщо такий номер вже є в базі, система повідомить Вас про це та запропонує увійти до Вашого облікового запису.

При реєстрації необхідні фотографії документа, що підтверджує Вашу особу (фото паспорта, свідоцтва про народження, закордонного паспорта, водійських прав тощо) та документа, що підтверджує Вашу спеціальність (диплом про вищу або середню освіту, сертифікат про проходження навчання, курсів тощо).

У такому разі необхідно: - натиснути на кнопку "Вхід",
- ввести номер телефону
- натиснути на кнопку "Вислати пароль по СМС"
- ввести пароль, який надійшов у СМС повідомленні на вказаний вами номер.

Так, додати або редагувати особисті дані Ви можете в особистому кабінеті в розділі Налаштування.

Переконайтеся, що логін (Ваш номер телефону) та пароль вказані правильно. Якщо увійти все одно не виходить, Ви можете спробувати змінити пароль. Або зверніться за допомогою до контакт-центру (номер телефону вказаний у розділі Контакти).

Для того, щоб змінити пароль потрібно:
- натиснути на кнопку "Вхід",
- ввести номер телефону
- натиснути на кнопку «Надіслати пароль по СМС»
- ввести пароль, який надійшов у СМС повідомленні на вказаний номер.

Форма зміни пароля знаходиться в особистому кабінеті, в розділі Налаштування.

У розділі «Магазин» натисніть кнопку «Купити» або відкрийте сторінку товару і натисніть кнопку «У кошик». Після цього необхідно зайти в кошик, перевірити актуальність даних про одержувача та натиснути кнопку «Замовити». Тепер Ваше замовлення оформлене.

Кожне замовлення обробляється менеджером, який обов'язково зателефонує Вам для підтвердження замовлення. У розмові з менеджером Ви можете скоригувати або скасувати замовлення. Також Ви можете самостійно зателефонувати за номером телефону, вказаним у розділі Контакти.

Ні. Реєстрація є обов'язковою для здійснення замовлення.

Інформацію про замовлення Ви можете знайти в особистому кабінеті у розділі Історія. Також Ви можете зателефонувати менеджеру контакт-центру за номером телефону, вказаним у розділі Контакти.

Ваші бонуси = Ваші активності
1. Коментуйте продукцію, ставте свої оцінки та беріть участь в обговореннях (кожен коментар = 5 балів).
2. Спробуйте наші нові методики, ділитеся досвідом. Ваш досвід з До та Після = 150 балів
3. Купуйте продукцію, бонуси нараховуються автоматично. За кожні 100 грн Ви отримуєте 15 балів

В особистому кабінеті, розділ Мої бонуси.

1. Як на продукцію 5 балів = 1 грн. Максимальна знижка на продукт – 10%
2. Участь у навчальному заході. В описі заходу наведено кількість необхідних бонусів для участі.
3. Унікальні пропозиції лише для Вас. Слідкуйте за повідомленнями від Institute Hyalual у Вашому особистому кабінеті, Ви зможете знайти унікальні пропозиції саме для Вас :-)

Бонусна система діє лише за умови самостійного оформлення замовлення на платформі через кошик.

Використовуючи бонуси, Ви можете отримати знижку до 10%.

Ви можете оплатити замовлення прямо на сайті за допомогою системи безготівкового розрахунку або готівкою при отриманні замовлення.

Замовлення, оформлені на платформі, ми доставляємо за тарифами компанії-перевізника. При оплаті замовлення післяплатою, відсоток комісії за післяплату сплачує компанія HYALUAL. Клієнт сплачує лише послуги доставки.

Адресна доставка: доставка по Києву здійснюється з 10:00 до 18:00 (Пн-Пт), наступного дня після того, як замовлення було підтверджено менеджером. Доставка по Україні здійснюється кур'єром Нової Пошти. Термін доставки – 1-3 робочі дні. На відділення Нової Пошти: доставка Новою Поштою здійснюється на всі існуючі відділення, як по Україні, так і по Києву. Термін доставки – 1-3 робочі дні. Якщо клієнт не забирає посилку протягом 5 днів, товар буде повернений на склад.

Якщо доставка здійснюється кур'єром по Києву, він буде доставлений наступного дня після того, як замовлення було підтверджено менеджером. В інших випадках термін доставки – 1-3 робочі дні.

Ні, але можна замовити продукцію компанії в інших країнах. Контакти офіційних представництв можна знайти за посиланням: https://hyalual.com/contacts/

Це означає, що Ви не увійшли до особистого кабінету, тобто не авторизувалися на сайті. Вам необхідно увійти або зареєструватися. Тільки після цього Вам будуть доступні ціни та продукти для замовлення.

Контакти всіх представників компанії наведені на сторінці «Контакти».

Це розділ в особистому кабінеті, куди Ви можете додати продукт чи захід, які Вас зацікавили.

Ви можете надіслати посилання на матеріали сайту особистим повідомлення у вайбер або телеграм за допомогою месенджерів іконок. Також Ви можете поділитися посиланням на Вашій сторінці у Facebook.

SUPER SET – це Ваш особистий конструктор акційного пакету. У картці SUPER SET Ви можете вибрати необхідну кількість продукції, залежно від чого буде змінюватися і Ваш відсоток знижки.